۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شما می توانید جهت ثبت رایگان قرارداد اجاره در فارس+دریافت کد رهگیری رایگان با 9099072958 از طریق تلفن ثابت ب

شما می توانید جهت ثبت رایگان قرارداد اجاره در فارس با شماره 9099072958 از طریق تلفن ثابت و بدون کد و صفر و پیش شماره با کارشناس مربوطه ارتباط گرفته و قرارداد اجاره مسکن خود را در سامانه ثبت نموده، و به دریافت کد رهگیری رایگان بپردازید.

ایجاد قرارداد در سامانه خودنویس، با توجه به دریافت کد رهگیری رایگان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. شما به عنوان موجر و مستاجر می توانید در ساده ترین شرایط و بدون مراجعه حضوری به املاک و یا صرف هزینه های ایاب و ذهاب و مهمتر از همه بدون پرداخت ریالی هزینه بابت کد رهگیری، می توانید فرآیند ایجاد قرارداد در سامانه خودنویس با موبایل را انجام داده، و با ثبت رایگان قرارداد اجاره مسکن خود جنبه ای کاملا قانونی به قرارداد خود ببخشید.

ایجاد قرارداد در سامانه خودنویس با موبایل، بسیار ساده بوده و کاربران می توانند بدون پرداخت ریالی هزینه به صورت کاملا رایگان کد رهگیری ثبت قرارداد اجاره خود را دریافت نموده و از لحاظ قانونی بودن عملیات با خیالی آسوده اقدامات موردنیاز را اتخاذ نمایند.

با توجه به اهمیت موضوع ثبت قرارداد اجاره مسکن رایگان در فارس، ممکن است گاهی هنگام انجام عملیات سامانه دچار اختلال شده و یا به دلیل تازه سازی بستر خودنویس، کاربران دچار ابهامات سوالی باشند، در این شرایط جهت ایجاد قرارداد در سامانه خودنویس می توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و تمامی مراحل را به کمک متخصصان خودنویس تکمیل نمایید.

جهت مشاهده نحوه ثبت قرارداد اجاره مسکن در فارس و دریافت کد رهگیری رایگان ویدئو زیر را مشاهده نمایید.

نحوه ثبت قرارداد رایگان اجاره در فارس

  • وارد سامانه khodnevis.mrud.ir شوید
  • گزینه “ایجاد قرارداد جدید”
  • انتخاب نوع نقش، معامله و درج اطلاعات خواسته شده
  • افزودن موجر (ارسال لینک به تلفن همراه موجر)
  • تکمیل نهایی قرارداد اجاره و دریافت کدرهگیری
مطالب مرتبط  ثبت رایگان قرارداد اجاره در خراسان شمالی+دریافت کد رهگیری رایگان

آموزش تصویری ثبت قرارداد اجاره مسکن رایگان در فارس

جهت ثبت نام قرارداد اجاره مسکن در فارس نویس املاک شوند، باید شماره دیگری را وارد نمایند که لینک ثبت قرارداد اجاره مسکن برای طرف مقابل ارسال شود.

در این مرحله وارد سامانه khodnevis.mrud.ir شده و عبارت “ایجاد قرارداد جدید” را لمس کنید.

آموزش تصویری ثبت قرارداد اجاره مسکن رایگان

در این بخش متقاضی می بایست نوع معالمه، نوع کاربری و و نقش خود را مشخص نمایید. 

آموزش تصویری ثبت قرارداد اجاره مسکن رایگان

در این مرحله موجر باید اطلاعات هویتی، سکونتی و پستی و همچنین سهم خود از ملک شش دانگ را مشخص کرده و به مرحله بعد هدایت شوید. (چنانچه موجرین چند نفر باشند می توانند از طریق گزینه “افزودن موجر” حتما باید اطلاعات سایر موجرین را وارد کنند.)

آموزش تصویری ثبت قرارداد اجاره مسکن رایگان

چنانچه مراحل بعد را طی نموده و اطلاعات موردنیاز از جمله مسائل مربوط به ملک، مبلغ و تاریخ قرارداد و همچنین تعهدات طرفین و همچنین قبوض ملک و اطلاعات مربوط به مستاجر، مراحل ثبت انعقاد قرارداد اجاره از طرف موجر تمام شده باشد، باید از مستاجر یا مستاجرین بخواهید وارد لینک ارسال شده به تلفن همراه خود شده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند، و در آخر به دریافت کدرهگیری بپردازند.

اگر نوع نقش، مستاجر انتخاب شده باشد، شخص باید وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر می شود که در بر دارنده ی اطلاعات هویتی او می باشد، سپس پس از تعیین وضعیت تاهل می توانید وارد مرحله بعد شوید.

آموزش تصویری ثبت قرارداد اجاره مسکن رایگان

در این بخش شخص باید اطلاعات مربوط به محل سکونت خود، و همچنین مبلغ و تاریخ قرارداد، تعهدات طرفین، اطلاعات موجر و شماره تماس وی، همچنین، اطلاعات ملک و قبوض آن را درج نموده و مراحل ثبت انعقاد قرارداد اجاره از سمت خود را تکمیل نماید، همچنین از موجر درخواست ورود به لینک ارسالی به تلفن همراه خود را داشته باشد.

استعلام کد رهگیری قرارداد در فارس                             سامانه خودنویس khodnevis.mrud.ir

دریافت استعلام کدرهگیری فقط برای معاملاتی امکان پذیر می باشد که در این سامانه ثبت شده باشند، به این ترتیب که متقاضی استعلام اجاره نامه باید حتما به کدرهگیری 13 رقمی صادر شده در سامانه خودنویس و همچنین کدملی یکی از طرفین قرارداد باید دسترسی داشته باشد.

مطالب مرتبط  ثبت رایگان قرارداد اجاره در خراسان جنوبی+دریافت کد رهگیری رایگان

بنابراین برای استعلام اجاره نامه کافی است، وارد سامانه khodnevis.mrud.ir شده، سپس گزینه “استعلام کدرهگیری قرارداد” را لمس کنید.

آموزش تصویری ثبت قرارداد اجاره مسکن رایگان

در این بخش شخص باید نوع شخصیت خود  را تعیین کند و سپس کدرهگیری موردنظر را به صورت صحیح وارد نماید، و با درج کدملی موجر یا مستاجر در قدم آخر گزینه “استعلام” را انتخاب کنید.

آموزش تصویری ثبت قرارداد اجاره مسکن رایگان

لازم به ذکر است برای مشاهده استعلام کدرهگیری، تایید یکی از طرفین از طریق کدتایید یک بار مصرف الزامی می باشد.

امکانات سامانه خودنویس khodnevis.mrud.ir

سامانه خودنویس قرارداد اجاره مسکن 1403، از امکانات و خدمات متنوعی بهره مند می باشد، شما می توانید از طریق ثبت نام و ورود در این سامانه می توانید از امکاناتی مانند؛ 

ثبت رایگان قرارداد اجاره مسکن

دریافت کدرهگیری برای اجاره نامه (توسط موجر و یا مستاجر بدون نیاز به مراجعه حضوری به بنگاه)

استعلام اجاره نامه های ثبت شده در بستر خودنویس، با استفاده از کدرهگیری

استفاده از پشتیبانی آنلاین در تمامی ساعات و روزهای هفته 

نکات مهم ثبت رایگان قرارداد اجاره در فارس ملک موردنظر پیش از ثبت قرارداد در سامانه خودنویس می بایست در سامانه ملی املاک و اسکان به آدرس amlak.mrud.ir ثبت شده باشد.

چنانچه قرارداد شما یکساله باشد، مدت قرارداد به هیچ عنوان نباید بیشتر از 365 روز باشد، که در شرایطی اگر بیش از این مدت باشد، سامانه از شما درخواست افزایش میزان رهن و اجاره را برای سال دوم درخواست خواهد نمود.

مسئولیت صحت مدارک ارائه شده و همچنین چک کردن اسناد از سمت طرفین قرارداد، بر عهده متعاملین می باشد، و سامانه خودنویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال مدارک ارائه شده توسط طرفین قرلرداد نخواهد داشت.

حضور دو شاهد نیز جهت ثبت قرارداد اجاره رایگان، الزامی می باشد.

کلام آخر

به طور کلی با توجه به مطالب فوق، جهت ثبت قرارداد اجاره رایگان در فارس و دریافت کدرهگیری معتبر، باید از بستز مطمئن خودنویس به نشانی اینترنتی khodnevis.murd.ir اقدامات مورد نیاز اتخاذ شود.

مهمترین نکته در رابطه با ثبت رایگان قرارداد اجاره مسکن در این سامانه، چک کردن اسناد و مدارک طرفین قرارداد می باشد که بستر خودنویس هیچ گونه مسئولیتی در این باره نخواهد داشت، بنابراین با بررسی تمامی اسناد و مدارک ارائه شده در این سامانه اقدامات تکمیلی را اتهاذ نموده و در آخر به دریافت کدرهگیری رایگان بپردازید.

مطالب مرتبط  ثبت رایگان قرارداد اجاره در قم+دریافت کد رهگیری رایگان

در این سامانه اشخاص حقیقی و حقوقی می بایست از طریق “پنل عمومی” وارد شده و مشاورین املاک نیز در ثبت قرارداد اجاره رایگان در سامانه خودنویس می بایست از طریق “پنل اختصاصی” ورود کنند.

پس از ثبت قرارداد در سامانه خودنویس با موبایل و یا کامپیوتر، کدرهگیری 13 رقمی رایگان دریافت خواهد شد، که این کدرهگیری همانند تمامی قرارداد های ثبت شده در بنگاه ها و دفاتر مشاورین املاک معتبر می باشد. 

در آخر باید گفت با توجه به اینکه ثبت قرارداد اجاره مسکن در بنگاه ها و دفاتر مشاور املاک مشمول حق کمیسیون و واسطه می باشد، اما با روی کار آمدن سامانه خودنویس این حق کمیسیون از بین رفته و به نفع دو طرف معامله یعنی مالک و مستاجر می باشد.

بنابراین در هر یک از مراحل در یافت کدرهگیری رایگان و یا ثبت قرارداد اجاره در این سامانه دچار ابهام و یا سوالی شده باشید می توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و به دریافت کدرهگیری رایگان 13 رقمی خود بپردازید.

سوالات متداول

1- نحوه ارتباط با کارشناسان پشتیبانی جهت ثبت قرارداد اجاره رایگان در فارس سامانه خودنویس  چیست؟

شما می توانید با شماره گیری 9099072958 از تلفن ثابت و بدون کد و صفر با کارشناس پشتیبانی ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس ارتباط گرفته و به دریافت کد رهگیری رایگان بپردازید.

2- ثبت قرارداد اجاره رایگان در سامانه خودنویس در فارس چگونه است؟

  • وارد سامانه khodnevis.mrud.ir شوید
  • گزینه “ایجاد قرارداد جدید”
  • انتخاب نوع نقش، معامله و درج اطلاعات خواسته شده
  • افزودن موجر (ارسال لینک به تلفن همراه موجر)
  • تکمیل نهایی قرارداد اجاره و دریافت کدرهگیری

3- سامانه خودنویس چیست؟

بستری جهت ثبت رایگان قرارداد اجاره مسکن و دریافت کدرهگیری رایگان بدون پرداخت ریالی هزینه بابت کمیسیون و واسطه می باشد. طرفین قرارداد می توانند با دارا بودن حداقل یک شاهد از هر طرف و بارگذاری مدارک و اسناد موردنیاز کدرهگیری 13 رقمی رایگان خود را دریافت نموده و در صورت نیاز استعلام کدمورد نظر را نیز انجام دهند.

4- ایجاد قرارداد در سامانه خودنویس با موبایل چگونه است؟

جهت ثبت قرارداد در سامانه خودنویس با موبایل، وارد مرورگر کروم شده و آدرس اینترنتی khodnevis.mrud.ir را سرچ کنید، سپس اطلاعات خواسته شده را درج نموده و پس از تکمیل مدارک به دریافت کدرهگیری 13 رقمی رایگان بپردازید.

دون کد و صفر با کارشناس ارتباط بگیرید.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید
×  ناحیه کاربری  ارسال آگهی جدید  پروفایل   پسندیده ها  خرید پکیج  مشاور شوید